Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
B040441B04   Pla d'atenció a la diversitat
2016-2017   Taller a centre. Educació Infantil-Primària
  
   15/2/2017 - 8/3/2017 (15 hores) de 17:30h a 19:30h
   ESC Jacint Verdaguer
   c. Escoles, s/n (Santa Eugènia de Berga) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Osona
  
  
  
Inscripció   12/09/2016 - 28/09/2016 . Activitat restringida
  
Descripció i   Metodologia:   Planificar i unificar criteris d'actuació en relació a l'atenció a la diversitat.
  
Objectius   Potenciar una bona atenció a la diversitat partint de la inclusió i l'equitat entre igual.
Elaborar del PAD que inclogui els criteris per definir els reforços, els SEP, els informes, els PI...
Reflexionar sobre els diferents tipus de reforços: dins a l'aula, fora de l'aula ordinària.
Revisar els criteris de promoció de tot l'alumnat i de l'avaluació dels alumnes amb PI.
  
Continguts   - Elaboració del document PAD.
- Revisió i actualització dels documents referents a l'atenció de la diversitat.
- Anàlisi dels diferents tipus de reforços que es porten a terme i si cal incloure'n de nous.
  
Avaluació   S’avaluaran els següents aspectes:
- Satisfacció de les persones assistents i de l’equip directiu en relació amb el disseny i el
desenvolupament de l’activitat formativa.
- Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d’aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat formativa.
- Definició de línies de treball a seguir per consolidar l’aplicació de la formació rebuda a la pràctica docent.
- En funció de les hores d’altres requisits, s’haurà de realitzar, individualment o en petit grup, un projecte o activitat d’experimentació a l’aula, relacionada amb els continguts treballats a l’activitat de formació; s’analitzaran els resultats i es recolliran evidències de la transferència. La persona formadora concretarà el treball i farà el seguiment.
  
Requisits de  certificació   - Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i/o grupals en relació amb l’aprofitament i la transferència immediata.
- Es requerirà un qüestionari de satisfacció en el que s’inclouran aspectes relacionats amb la satisfacció, la transferència i l’avaluació de l’activitat.
  
E-mail   crp-osona@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   dimecres   15/02/2017   1230   1400 
 Sessió 2   dimecres   15/02/2017   1630   1830 
 Sessió 3   dimecres   22/02/2017   1230   1400 
 Sessió 4   dimecres   01/03/2017   1230   1400 
 Sessió 5   dimecres   01/03/2017   1630   1830 
 Sessió 6   dimecres   08/03/2017   1230   1400 
 Sessió 7   dimecres   08/03/2017   1630   1830 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent