B040441B04 |
Pla d'atenció a la diversitat |
2016-2017 |
Taller a centre. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
15/2/2017 - 8/3/2017 (15 hores) de 17:30h a 19:30h |
|
ESC Jacint Verdaguer |
|
c. Escoles, s/n (Santa Eugènia de Berga)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Osona
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
12/09/2016 - 28/09/2016 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Planificar i unificar criteris d'actuació en relació a l'atenció a la diversitat.
|
| |
Objectius |
Potenciar una bona atenció a la diversitat partint de la inclusió i l'equitat entre igual.
Elaborar del PAD que inclogui els criteris per definir els reforços, els SEP, els informes, els PI...
Reflexionar sobre els diferents tipus de reforços: dins a l'aula, fora de l'aula ordinària.
Revisar els criteris de promoció de tot l'alumnat i de l'avaluació dels alumnes amb PI.
|
| |
Continguts |
- Elaboració del document PAD.
- Revisió i actualització dels documents referents a l'atenció de la diversitat.
- Anàlisi dels diferents tipus de reforços que es porten a terme i si cal incloure'n de nous.
|
| |
Avaluació |
S’avaluaran els següents aspectes:
- Satisfacció de les persones assistents i de l’equip directiu en relació amb el disseny i el
desenvolupament de l’activitat formativa.
- Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d’aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat formativa.
- Definició de línies de treball a seguir per consolidar l’aplicació de la formació rebuda a la pràctica docent.
- En funció de les hores d’altres requisits, s’haurà de realitzar, individualment o en petit grup, un projecte o activitat d’experimentació a l’aula, relacionada amb els continguts treballats a l’activitat de formació; s’analitzaran els resultats i es recolliran evidències de la transferència. La persona formadora concretarà el treball i farà el seguiment.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i/o grupals en relació amb l’aprofitament i la transferència immediata.
- Es requerirà un qüestionari de satisfacció en el que s’inclouran aspectes relacionats amb la satisfacció, la transferència i l’avaluació de l’activitat.
|
| |
E-mail |
crp-osona@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
15/02/2017 |
1230 |
1400 |
Sessió 2 |
dimecres |
15/02/2017 |
1630 |
1830 |
Sessió 3 |
dimecres |
22/02/2017 |
1230 |
1400 |
Sessió 4 |
dimecres |
01/03/2017 |
1230 |
1400 |
Sessió 5 |
dimecres |
01/03/2017 |
1630 |
1830 |
Sessió 6 |
dimecres |
08/03/2017 |
1230 |
1400 |
Sessió 7 |
dimecres |
08/03/2017 |
1630 |
1830 |
|
| |